meidän vesiautomaatista loppuui vesi. Ja me ollaan juuri muutettu näihin uusiin tiloihin, niin että hanasta ei tuu muuta kuin ruskiaa velliä. Mua janottaa ihan tajuttomasti. Voi itku. Aika tämmöinen, mukava päivä on ollut. Aika on mennyt nopeasti. Pomo on ollut mukava, ja Herra Toimitusjohtajakin, vaikka ressaa lomalle lähtöään. Enpä oo tänään oikein mitään taas tehnyt. Tai, kävin postissa. Mä en tiedä mitä mä tekisin tänään. Veli lähtee Pori jatseille, ja vanhemmat on kalastamassa niin että voisin mennä saunomaan. Asuintoveri on töissä. Eikun. Minäpä taidan lähteä ostoksille! täytyy ehkä vaan tarkastaa toi tilin tilanne ensin. Tartten lenkkarit. Voisin lainata hyvän kirjan kirjastosta. ostaa karkkia. koettaa olla oksentamatta. en ole oksentanut kahteen viikkoon, tai no, viime perjantaina, mutta se olikin siksi koska olin niin hillittömässä Kännissä. Voi itku mä sitten vihaan Känniä. onneksi se ei vieraile mun luona kuin pari-kolme kertaa vuodessa. Niin että sitä oksennusta ei lasketa.

Toi Lontoon tilanne mua ehkä vähän huolestuttaa. Tai että, Tähdestä ei kuitenkaan oo mitään kuulunut. Minäkin lennän sinne parin viikon päästä. Mä en oikein viitsisi tekstata Tähdelle. Olis minusta kiva nähdä sitä, kun sinne nyt kuitenkin olen menossa, mutta ei se välttämättä tekisi kauhean hyvää. Viimeisestä on liian kauan .ja toisaalta taas liian vähän, aikaa. Antaa olla.

Bianca soittelee. Mä en vastaa. Ne on lähteneet reilille eilen, ja mun pitäisi tavata ne jossain päin eurooppaa, kun mun työt loppuu. Mä en ole jaksanut mailata niille, että pääsin opiskelemaan, ja että mulla ei nyt oikein oo budjettia reilille. Täytyy hakea ne tavaratkin sieltä enklantesta. Pitää mun soittaa, tänä viikonloppuna.  Tai oikeastaan, kyllä mulla oliskin varmaan budjettia yhden vyöhykkeen reilille, muttei aikaa. Valitan. Pääsen lähtemään elokuun kahdeksas, koulu alkaa syyskuun eka ja siinä välissä pitää sitten muuttakin, ja olen puolitoista viikkoa englannissa. No, en mä tiedä jos ne vaikka olisi reilaamassa sinne, niillä on kuitenkin global-kortit. Olishan niitä nasta nähdä.