Mä kuuntelen sitä biisiä kun istuin studiossa Tähden kanssa koko pitkän sunnuntain jokainen tahti piti hioa, kaiken piti olla täydellistä niin kun sille aina ja mä en kestä mä en kestä Mä. En. Kestä. Mä en syö. taaskaan mä en syö koska mä. en. jaksa. Quick Fix. Mä sanon itselleni että tämä on vaan nopea korjaus, kohta kaikki on taas hyvin, paremmin ja mä jaksan taas. Ilman Tähteä. mä kerroin sille kaiken. Ihan kaiken. Kovista luista lähtien. Ja mä käänsin sille joitain mun tekstejä.  

Mä en muista missä me oltiin oltu sinä lauantaina, vai oltiinko oltu vain Tähden luona. Kuitenkin sunnuntaina väsytti, ja mä istuin siinä sohvalla tuntikausia, kuuntelin ja kuuntelin ja kirjoitin. Monta sivua, enkä mä pysty lukemaan niitä tekstejä. Mulla on liian ikävä. Illalla me puhuttiin ja mä tiedän, että se oli niin kovin pettynyt kun mä pyysin sitä viemään mut kotiin yöksi, koska mä en.. halunnut olla sen lähellä. Mä tiedän että se olisi halunnut olla mun vieressä, että mä olisin jäänyt. Mun täytyi soittaa sille toissapäivänä, siitä puhelimesta, ja kun mä huokasin että mä en jaksa enää kun tätä kamaa on niin monessa paikassa, kuinkahan monta kertaa mä olen sielläkin ollut hakemassa tavaroitani, niin se sanoi. Se sanoi että ehkäpä sillä on jokin tarkoitus. Se heitti mut bussiasemalle ja huikkasi vielä ikkunasta että see ya. Se sanoi puhelimessakin see you. Eikä nähdä, pää kiinni, Pää Kiinni!, mun teki mieli huutaa sille. Kun mä en tiedä. Mä en tiedä, onkohan se kuitenkin vain niin. Tapa, sanotaanhan sitä. Nähdään! Eikä sitä tarkoita. Mutta kun. mä toivoisin, mä niin toivoisin että se ei ehkä sanonutkaan sitä tavan vuoksi vain. ehkä se haluaisi. Nähdä mut.. Olla mun kanssa.

Mutta kun se on Mies kuitenkin. Selittää kuitenkin niitä Samoja Juttuja että kun mun täytyy olla yksin enkä mä koskaan voisi esimerkiksi jakaa kämppää kenenkään kanssa, minä vain olen tämmöinen. Minkä ihmeen takia mä alkaisin tulevaisuutta rakentaa toiseen maahan, kun.. Tähti haluaa olla yksin kuitenkin. Tai no, jos se ehdottais jotain.. niin mä juoksisin varmaan karkuun kovaa ja keksisin yhtäkkiä miljoona syytää jäädä suomeen. En mä ikinä pelkästään sen takia muuttaisi taas sinne, mutta en mä varmaan edes harkitsisi muuttoa jos sitä ei olisi. Marraskuussa saisi meno-paluun yhdellä eurolla...

Ajat muuttuu. Niiden bändi hajosi, meidän kahvilakin suljetaan. Kadutaankohan me molemmat jossain vaiheessa että me ei yritetty sen enempää. Mä odotan että mä saan mun puhelimen, onkohan siinä jotain lappua, viestiä, kirjettä, mitään, mitään mikä antaisi mulle vähänkin merkkiä, mihin suuntaan tässä pitäis lähteä. Mä voisin helposti lähteä vaihtoon Lontooseen ensi vuonna, saatan lähteä sinne vaikka se ei mua haluaisikaan. tai no tuskin lähden taas englantiin, menen jonnekin muualle jos meillä ei ole mitään toivoa yhdessä.

Toivoton Rakkaus.