Tähän olen törmännyt blogiviidakossa niin usein että pitää se nyt itsekin tehdä.

Kymmenen vuotta sitten minä...

  1. Tykkäsin tehdä läksyjä
  2. Harrastin lentopalloa
  3. Tein omaa radio-ohjelmaa äänittämällä lempibiisejäni ja välijuontoja kasetille

5 vuotta sitten minä...

  1. Aloitin lukion
  2. Muutuin hyvin ujoksi
  3. Diggailin The Doorsia

3 vuotta sitten minä...

  1. Kävin koulussa vain syömässä
  2. Erosin ensimmäisestä poikkiksesta
  3. Harrastin nukkumista

1 vuosi sitten minä...

  1. Olin töissä englannissa
  2. Söin päivässä suurinpiirtein kaksi porkkanaa, omenan ja kuusi litraa vettä
  3. Matkustin Ranskan ja Sveitsin kautta Italiaan

Tähän asti tänä vuonna minä...

  1. Olen hyväksynyt että olen sairastunut syömishäiriöön
  2. Olen käynyt maailman suurimmilla musiikkifestareilla
  3. Olen ollut kolmessa täysin erilaisessa työpaikassa

Eilen minä...

  1. Olin krapulassa
  2. Vietin 8 tunnin työpäivästäni kaksi ja puoli tuntia kahvihuoneessa
  3. Nukahdin sohvalle viideltä iltapäivällä

Tänään minä...

  1. Pesen pyykkiä
  2. Käyn lenkillä
  3. Saunon

Huomenna minä...

  1. Käyn tädin luona kylässä
  2. Menen ankkarokkiin
  3. Tapaan paljon kavereita