Onpas ollut kummallinen viikko. Määräjätäti (myös Lähin Esimies) oli maanantaina ja tiistaina täällä tarkistamassa mun virheitä. Jaapajaa. Enpä viitti taas mitään tehdä ettei tu enempää virheitä kun sillä menee taas viikkokaupalla aikaa sitten että saa toimiston taas skulaamaan. PLAAH, sanon minä! Projektipäällikölle sanoin että juuei kiitos, en mielelläni jäisi yhdeksi ylimääräiseksi viikoksi sillä öö, en jaksa. Mut luultavasti kuitenkin jään, koska tarvitsen mahnamahna, eli rahaa. Herra Toimitusjohtaja on lomalla, aah... Mister Rojektipäällikkö tosiaan palasi lomaltaan, ja sillä on taas kauhea RESSI vaikkei ole ollut vasta kuin muutaman päivän työssä. Soon siinä mielessä hyvä Herra tuo projektipäällikkö, että se antaa mulle sellaisia hommia, mistä minä tykkään. Esimerkiksi eilen sain vastuulleni tulevan neukkarin eli nykyisen arkiston Järjestykseen Panemisen. Tykkään tehdä sellaisia hommia. Raahasin kaiken rojun ulos, moppasin, kokosin hyllyjä, ja laitoin kaikki mapit Järkevään Järjestykseen. Noniin. Nyt ei tarvitse enää yhden mapin vuoksi kääntää koko huonetta ylösalaisin. Tosin siinä mielessä turha työ, että hyllyt puretaan ja tavarat siirretään arkistoon, kun se kuukauden-parin päästä saadaan kasaan. Homma kuitenkin valamis, ja nyt olen taas tässä koneella Jumissa. eimitääntekemistä. saamarin heinäkuu. Voisipa vain lomailla.

Viikonloppuna mä en tehnyt mitään! Saunoin, luin, ja nukuin. hmm. Söin Herkkuja. Lähdin perjantaina juoksemaan pitkän tauon jälkeen, se meni ihan hyvin, ei mennyt pakkojuoksemiseksi.  Varasin lennot. Huomaan heti itsestäni että vanhat möröt hiipii tietoisuuteen, kun lähtö lähenee. Vaikka on oikein mukava käydä vanhassa kotikaupungissa, siellä on paljon ahdistavia muistoja. En mä kuitenkaan ole kuin viikon, enköhän mä selviä! Tähti lähetti sähköpostia, on sillä kaikki kunnossa. Mä en ole vastannut. Minä En Jaksa. Pitäisiköhän mun sanoa sille, että olen tulossa? Taidan kertoa sille ihan vain yleiset kuulumiset sähköpostissa ja tekstata sille, kun olen paikan päällä. Petyn kyllä, jos Tähti ei oo kaupungissa kun oon sielä, mut sitten ei voi mitään. Ei voi mitään. Jos se on, ja meillä vielä sattuisi molemmille samana iltana vapaata. Niin. Me varmaan istutaan Doolallysissa ja mua Jännittää, että ratkeanko mä vai en. Että kerronko mä sille että fuck it, mä olen ajatellut sua niiin paljon, että mulla on ollut Mieletön Ikävä, että tule suomeen, tuu kylään, tuu mun luo.

Levysoitin ei pyöri nyt, olen naatiskellut ihan vain hiljaisuudesta. Tahtoisin mennä levyostoksille, mutta, ehkä ei sittenkään pitäisi. Budjetoisin vähän enemmän niihin Uusiin Kenkiin, itku kun ne on maksaneet sata euroa jo vuoden verran, ensin Englannissa ja nyt täällä. Koska niistä oikein tulee viime sesongin kengät! Hinta tippuis puoleen. Sata euroo on nyt vähän liikaa, vaikka näistä vanhoista näkyy jo isovarpaat.

Turkulainen kävi eilen mun luona! Eipä olla nähty, vaikka samassa kylässä nyt tämä kesä budjaillaan. Pyysi keskiviikkona lähtemään Radalle heellsinkiin, koska me ei olla kumpikaan käyty keskustassa yli vuoteen. Paitsi minä keikoilla, mutta sitä ei lasketa Radaksi. Taidanpa ihan repäistä ja lähteä, vaikka torstai toimistolla voi mennä vähän heikosti. Mutta Pomo sekä Herra tj on molemmat lomalla vielä ens viikon että voin hengaa vaikka pöydän alla sikiöasennossa, kunhan vain kykenen vastaamaan puhelimeen...