Kauhea hulina. Mä en osaa oikein päättää, tykkäänkö mä olla täällä vai en. Jäin kotiin tänään. Tai aion mennä neljälle viimeiselle tunnille eli missaan näin 8 tuntia. Tosiaan, 12-tuntinen koulupäivä! nannaa. Entinen Asuintoveri tuli kylään lauantaina, ja aiheutti tappelun. Nyt saan olla kaupungilla varuillani, tää on kuitenkin sen verran pieni paikka että aivan varmasti kävelee vastaan se kundi, jota AT löi. Väsyttää ja toisaalta on tarmoa täynnä... Uudet Kämppikset on mukavia, toinen on samalla linjalla kuin minä ja on ottanut selvää kaikesta. Kätevää.

Mä kävin eilen kahvilla yhden kundin kanssa. Blaah. Ääni on väärä, silmät on väärät. Ääni on väärä. Marraskuussa olis sentin lentoja. Tähti lähetti mun puhelimen, ja myös mun röökit, heh. Röökiaskissa oli. Siellä oli sellainen käsintehty puinen... juttu. Se ei tehnyt mulle korua kun se tietää etten mä käytä. Mä vihaan näitä sen lahjoja. Vihaan. Viimeksi mä istuin kiireisellä lentokentällä kun kaivoin lahjan repusta ja avasin sen ja itkin. Siis todella itkin ja paruin kaikkien ihmisten keskellä. Se sanoo vieläkin mesessä see you. Heh, mä kuulin sen yksi päivä! Sain nettini toimimaan, ja satuttiin molemmat meseen ja laitettiin kamerat päälle. Mä kun olen tällainen käsi näitten koneitten kanssa, en mä tiennyt että mesessä voi puhuakin. Se puhui puhelimessa ja mä sain sätkyn kun yhtäkkiä kuulinkin! Mulla ei ole mikkiä niin että se ei kuullut mua. Se ei tykännyt siitä ja laittoi kameran kiinni. Mutta ehdin kuulla kun Tähti soitti kitaraa mulle.

Mulla on vähän nuhainen olo. Lihaksia särkee. Huomenna on fuksiaiset.