tarttisin. Jostain pitäisi saada kylmää vettä heitettäväksi mun kasvoilleni että mun mieli selkiäisi vähän. Ees vähän. Mä olen niin kovin väsynyt tähän kaikkeen. Laihduttamiseen. Väsynyt olemaan sairas!. Mä olen myös niin väsynyt, niin kuin ihan fyysisesti. Mä nukuin sohvalla, koska siinä saa paremmin unta kun telkkari on päällä. Mutta nyt sattuu selkään. Tulin tänään autolla työhön ja olen nyt ihan voimaton, luulenpa että tänään on (taas vaihteeksi) yksi niistä päivistä kun en saa mitään aikaan. Paitsi! ehkäpä saisin lähetettyä opiskelijaksi-ilmoittautumislomakkeen! Jep. Käyn siis postissa ruokatunnilla.

Coldplay: Parachutes. Liian lyhyt levy. Mutta melkein paras mun mielestä, niistä kolmesta. Siinä on vähän särmääkin. Kävin eilen vanhemmilla, kertomassa että kolhaisin perjantaina autoa... voi itku. No. Se pitää vain maksaa, ei siinä muuta. rahaarahaarahaa.... Pitäisi vaan varata ne lennot sinne Enklanteen. Sekin maksaa. En tiedä viittinkö taas venytellä ja vanutella ja odotella että "jos ne lennot vielä vähän halpenis!" ja sitten maksaa paljon koska meni liian myöhäksi ja oli pakko varata. Viisikymppiä plus verot olis nyt. En malta oottaa että mä näen Tähden. Se ei oo vastannut mun sähköpostiin jonka lähetin siis viime öö, tiistaina. kai se nyt ihan kunnossa on, eihän se edes asu Lontoossa. siis meinaan niittä pommeja. Toisaalta kyllä siitä yleensä kuuluu kerran viikossa, vähintään... Äh. se ei varmaan vaan jaksa.

Mä nään siitä unia. Ja ajattelenhan mä sitä aika paljon. Sattuu. silloin kun viimeksi ollaan oltu yhdessä niin sh oli pahimmassa vaiheessa. Ja silti mä muistan sen ajan niin onnellisena. Voi itku. Miksi, jos tapaa, jos viimein tapaa sellaisen ihmisen joka saa  1)muuttamaan oman käsityksen itsestäsi 2)näkemään itsesi hänen kanssaan vielä kymmenenkin vuoden päästä (ihan vilpittömästi) 3)tuntemaan jotain ihan muuta, niin tapahtuu joku kämmi? Niin kuin esimerkiksi että asutaan eri maissa eikä kyetä kompromissiin? kliseekliseeklisee, mutkun mä en ole koskaan tuntenut näin, ja mulla on ikävä Tähteä. Tartten sitä kylmää vettä.