Onpa mukavaa olla kotona 31 tunnin reissauksen (ilman puhelinta, muuten) jälkeen ja herätä kahdeksalta aamulla kun Herra Projektipäällikkö soittaa kämppiksen puhelimeen että "Ny pitää muuten äkkiä saada tilauspohja käännettyä keitä kahvia ja katso sähköposti". hmm. Tilauspohjan kääntäminen englanniksi ei o kyllä mikään kauhean iso nakki. ne olisivat ihan hyvin voineet kylllä ne muutamat sanat mietiskellä itse.Soitti Asuintoverin puhelimeen! Eli siis muistaa AT:n koko nimen vaikka olen maininnut sen vain korkeintaan kolme kertaa. Mä en oikein osaa päättää onko se hyvän vai huonon pomon merkki.

Mun puhelin on Tähdellä. Unohtui. Mä en tiedä, onko mulla Mieletön Ikävä vai olenko onnellinen ja jaksan taas ilman sitä. mutta kuinka kauan!? siis ilman tähteä, ei puhelinta... 

äh. takaisin käännöshommiin. Nyt ei luonnistu oikein mikään.