Kun mä tulin maanantaina jo valmiiksi vihaisena kotiin, oli siellä tiskattu! Ihanaa! Mainiota! Loistavaa! Mua ainoastaan hymyilytti kun mä keräilin niitä muutamia laseja jotka kämppis aina "unohtaa" tietokonepöydälle, hyllylle, lipaston päälle.. Suloista, hehheh! Voi että, olin sitten iloinen että ei tarvinnutkaan siivota koko iltaa. Keitin kahvit Rääväsuulle, ja käytiin kirjastossa. Törmättiin Turkulaiseen. Sillä oli ollut hurja viikonloppu, siellä Turuus. Tänään vähän sovittiin, että tytyporukalla ulos. Mä en kyllä taida, jaksaa... Ehkäpä.

Tänä aamuna musta tuntui että olen liian lihava lähtemään töihin. Mä haluaisin vihdoin eroon näistä fiiliksistä. Mä vihaan tätä sairautta, ja mä vihaan tapaa, jolla se mediassa tuodaan esiin, siten, että terve ihminen ei parhaimmalla tahdollakaan kykene käsittämään, mistä on kyse. En minäkään, en mitenkään päin, vaikka Asuintoverin sisko on kärsinyt anoreksiasta. En ennen kuin itse sairastuin. Ei kun minä en jaksa kirjottaa tästä aiheesta, Mä En Halua. Sairaus Bois, TsimtsalaBim!! oliskin.

Meillä oli eilen hauskaa, mä heitin kämppiksen keskustaan tekemään uutta vuokrasopimusta ja kävin itse sillä aikaa katselemassa vaatteita ja KENKIÄ, en löytänyt mitään, enkä vieläkään uskaltanut ostaa kenkiä (hei, just eilen piti maksaa vuokra!) mutta oli ihan mukava käydä keskustassa joo. Lurua väsytti töistä ja kaikesta, ja meitä nauratti niin kauheasti. Oli kiva ilta, syötiin ja katsottiin telkkua. Mä vein Koiran ulos. Mä en saanut oikein nukuttua, koska katsottiin tapamme mukaan Salaisia Kansioita nauhalta, tai siis minä katsoin, koska Asuintoveri nukahtaa aina ensimmäisen kymmenen minuutin sisään, hehheh! Mutta niin, se jakso oli jännittävä ja sitten mua pelotti mennä nukkumaan.  Yritin lukea kirjaa, mutta kun on akkuna auki ja valo päällä niin sisään lentää miljoona Yöllistä Pelottelijaa, eli yöperhosta. Ne heittelee varjoja seinille ja suristelee siivillään, rapistelee, ja jää paikalleen seinälle Tuijottamaan. Koita siinä sitten nukkua.