noniin. Mitä tehdään silloin, kun Toivottomat Rakkaudet kertovat sinulle ilman näkyvää syytä olevansa sitoutumiskammoisia? Mennään ja jaetaan kaikki syvimmätkin henkilökohtaiset ongelmat. Tai ei edes jaeta, ei sitä ikinä mitään jaeta, vaan yksipuolisesti kaadetaan kaikki niskaan. Näin. Olen erittäin tyytyväinen itseeni. Mä en voi enää pitää yhteyttä Tähteen, en pysty. Mä olin eilen niin väsynyt, 12 turhaa tuntia koulussa, hammaslääkärissäkin (hlvtin viisaudenhammas) ja sitten hän tivaa kuulumisia ja haluaa tietää, mitä teen tulevaisuudellani, ja miksi olen sellainen kun olen. Latasin tiskiin sitten kaikki. Molemmat diagnoositkin. ja tylysti lähdin koneelta ja poistin Tähden messengeristä.

(helvetin naurettavaa muuten. syvällisiä keskusteluja. Messengerissä.)

Tänään olisi ollut koe ja parinkin asian palautuspäivät. Mutta mulla on ihan vilpittömästi sekä fyysisesti että henkisesti niin lyöty olo että mä olen sen sijaan kotona särkylääkkeiden ja kanakeiton kanssa.

On a brighter note, mä pääsin läpi englannin näyttötentistä. Ainoana täysin suomenkielisenä. Sekään ei nyt kyllä lohduta, voihan video.

Sitten on toi Uusi. Uusi, jonka tyttöystävä on muuttanut Uuden kaksiosta ulos noin 2 viikkoa sitten. Voi Uusi. Se soittaa mulle vähintään kaksi kertaa päivässä eikä mulla ole sydäntä sanoa että tänks but no tänks. Tällä viikolla mä en näe sitä, olen sen verran kipeä, mutta ens viikolla mun pitää sanoa sille. mä olen ihan pirun säälittävä.